ponedeljek, 28. avgust 2017

Dve cvetoči

V pričakovanju dopusta in z upanjem, da ta delovni teden čim hitreje mine, se vam javljam z dvema voščilnicama. Za obe sem uporabila 2 seta štampiljk in sicer vrtnice od Altenew in pa set iz Tinine zadnje izdaje Najlepši trenutki skupaj s šablono "spomini". Tem pripomočkom družbo delajo še embosing Altenew beli in zlati prah, paus, akvarelni in ostali papir ter seveda nepogrešljive akvarelne barve.


Če iščete posebne dodatke za vaše voščilnice ali vas mikajo različne Altenew štampiljke, je Pink and Paper trgovina vaš pravi naslov. Ta teden so sicer na počitnicah, zato pa imate v miru čas, da najdete kaj zase. :) In pink je tudi barva na moji prvi voščilnici. Tako na hitro ne bi rekle, da spada k meni, kajne? Ampak namenoma sem tokrat izbrala dodatni pravokotnik in izrez napisa v tej barvi, da sem preizkusila samo sebe, če lahko uporabim tudi bolj vesele barve papirja :) Pa je kar šlo. Rože sem embosirala z belim prahom in jih poskusila razporedit v krog. Sicer so se razrastle tudi izven kroga, pa sem jim pustila.



Na drugi se je pogum uporabe živih barv že izgubil in sem raje ostala pri naravnih odtenkih. Sem pa namenoma uporabila malo bolj močne odtenke rumene in oranžne, ki ponekod meji že na rjavo. Da sem jo naredila malo bolj elegantno, sem na paus papir z zlatim prahom embosirala besedo "trenutki", "drobni" pa z belim prahom na eko karton. Poškropila sem tudi nekaj zlatih kapljic.



Upam, da vam je moje poigravanje s štampiljkami, šablonami, papirji in barvanjem všeč.



Imejte lep teden. 

15 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Krasno. Pinki je čisto v mojem stilu in super ti je uspelo skočit izven svojega okvirja. Imam že nekaj časa nastavljen wish list v tej trgovini, se nameravam obdariti za rojstni dan ;-)

Nataša pravi ...

Res sta obe prekrasni, Roza mi zmaga :)

moi pravi ...

Čudoviti sta, obe in roza res ni tvoja barva, jo pa znaš čudovito uporabiti. In tako si spet prekosila samo sebe.

Helena pravi ...

Vladka, še nekaj dni, potem pa ... Veliko lepih in mokrih trenutkov :)
Super, da si naredila roziko. Zelo nežna in krhka je. Obe pa sta seveda čudoviti.
V trgovino pa sploh ne upam pogledati, ker se bojim, da bi me premamilo preveč stvari :)

VEANA R. pravi ...

Obe sta čudoviti🌹🌻 in čestitke za pogum in skok med močnejše barve. Lep dan 💛

Moje drobtinice23 pravi ...

Všeč mi je, da si uporabila bel embosing. Barve v njem so prišle prav lepo do izraza.
Bi pa redkal, da roza res ni prav pogosto videna pri tebi :)
Sem mislila, da sem med zadnjimi, ki odhaja na dopust :) Se že močno veselim današnjega skoka v morje :) Tudi tebi želim topel in lep dopust.

oldpunca pravi ...

Pa še kako mi je všeč tvoje poigravanje z barvami in štampiljkami! :-) Čudovita izdelka. Zelo lepo si razporedila rozice in se domiselno poigrala z napisi.
Vidim, da že odštevaš.:-) Uživaj maksimalno!

vilinke pravi ...

obe sta čudoviti ampak čeprav ni tvoja niti moja barva mi je rozika za odtenek lepaša.
LP Vilinke

Glenna pravi ...

Čudoviti sta!
In čeprav rožnata ni standardna barva na tvojih izdelkih, se mi zdi malenkost lepša

Sapfina (Barbara) pravi ...

Vladka, tebi lezijo prav vse barve in pod tvojimi prsti nastajajo carobni izdelki. Obe voscilnici sta prekrasni.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tvoja barva ali pa ne, flojdraš z vsako tako, da ti je domača tudi kodrlajsasto vijolična. Starost nekaterim prinese nevšečnosti z zdravjem,...tebi je pa očitno namenjeno, da boš posegala tudi po zate ne klasičnih barvah....te že vidim, od zdaj naprej nič več rjave, bele, zelene.....vse bo samo pinki!!! Pri meni je pa zmagala druga...čez te rumeno zelene odtenke je pa ni....

Metuljčica pravi ...

Je pa moja barva, če tvoja ni, seveda poletna, zdaj se že malo umirjam. Krasni sta tvoji voščilnici, čudovito si se poigrala z barvami in ostalimi pripomočki. Super.

Tanja E. pravi ...

Prečudovito!

Andreja pravi ...

Zelo sta lepi obe :-)) Super si ju skombinrala in uporabila krasne barve. Tudi napise si krasno dodala.

Hali pravi ...

Čudoviti sta..z zlato je tako mistično prefinjena...prelepo...