ponedeljek, 14. december 2015

Obeski z zelenjem in pticami

Nadaljevanje predhodnih dveh voščilnic sta današnji dve, ki sta že malo bolj bogati, pa vendar še vedno poskušam ohranjati relativno preprostost. Tokrat sem okrasju dodala še ptice ter belo omelo:
Med osnovo voščilnice in belim kartončkom, sem dodala še malenkost večjega rdečega. Na prvi sem skombinirala belo omelo, bodiko, novoletni okrasek, pentljo in ptico:
Na drugi pa sem uporabila dva obeska iz istega seta šablon, katerima sem dodala bodiki in pa vsaki svojo ptico. Na vrhu sem ju povezala med seboj in dodala še pentljo, da zgleda, kot da visita navzdol. Za napis sem uporabila sem isti štampiljki kot zadnjič
Kljub temu, da mi je uspelo narediti kar zajeten kup voščilnic, jih imam še vedno premalo in moji palčki bodo morali ta vikend pošteno zavihati rokave, da jih bom lahko še pravočasno odnesla na pošto in da bodo prišle vse na cilj še pred prazniki! 

16 komentarjev:

Damjana pravi ...

Preprosto uau. Čudovita barvna kombinacija in ta dva luštna ptička naredita voščilnico še bolj čarobno.

moi pravi ...

Krasni sta tudi ti2 in rdeča podlaga jima lepo pristoji. Super si skombinirala šablone. Pri tebi zgleda tako dovršeno.

Renata pravi ...

Zelo prisrcni!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti!!!

Dusi pravi ...

Čudovite so tudi te. Le kako drugače.
Ampak če bi izbirala, bi izbrala tiste bolj enostavne od zadnjič.

oldpunca pravi ...

Krasne praznične aranžmaje si ustvarila. Popoln perfekcionizem! :-)

Metuljčica pravi ...

Ti dve sta šele krasni, vse je tako kot mora biti. Vedno bolj se mi zdi, da sem jaz za tisto nekje v sredini, ne premalo, ne preveč in ravno zato sem več kot navdušena nad videnim.

Helena pravi ...

Rdeč papir lepo okviri krasni voščilnici. Všeč mi je, ker si dodala še ptička - voščilnici mi delujeta tako bolj živi :)

Janja Z. pravi ...

Čudoviti voščilnici. Zelo sta mi všeč.

Hali pravi ...

Rdeča, bela in zelena so enkratna kombinacija za praznične voščilnice...in tudi moji palčki so zatajili, pa še za vikend ne vem kako bodo pridni, bo treba tud kakšne piškote jim dati za pečt... ampak saj za praznična voščila je čas tja do novega leta...po božiču se vse malce umiri in je tudi potem fajn, ko prihaja praznična pošta ( vsaka tolažba je dobra, ane?)

Valerija pravi ...

Krasni voščilnici, zelo sta mi všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Te bunkice tako lepo bingljajo na voščilnici kot da so prave...dodatne palčke ti pa jaz lahko posodim, moji so opravili že vse delo pri meni, do drugega leta jih ne bom več potrebovala...so pa zelo skromni...mal za pit, mal za jest, spijo pa itak nič. čao

Andreja pravi ...

joj kako sta lepi in kako si vse skupaj "spletla" v lep "aranžma" :-)) Vse kar kombiniraš in fantastično osenčiš, pride čudovito.

helena pravi ...

Ah, Vladka, vsega kar se lotiš izpade naravnost čudovito. Tudi s temi je tako in res super mi je zamisel, da jih nadgrajuješ in bogatiš.

N-Eva pravi ...

Prelepe voščilnice

Tina Z. pravi ...

spet krasne tople barve, tako lepo je vse umeščeno!