torek, 24. november 2015

Tag na tri načine

Jaz se Tininemu avtu nikakor ne morem upreti, že od vsega začetka ne. Današnji komplet voščilnice, tag-a in darila je nastal za Lidlov natečaj že oktobra. Žal nisem bila izbrana, sem pa si nabavila revijo in moram reči, da je res zelo lepo narejena, z obilo recepti in bi bilo krasno biti del nje. Pa morda kdaj drugič :)
Ideja, ki stoji za današnjimi izdelki je osrednji element tag, ki se lahko uporabi kar takole sam na pogrnjeni mizi in je namenjen za ime:
Lahko se ga uporabi kot del voščilnice in prav na njem je osredotočeno dogajanje:
Ali pa se ga klasično doda na darilo in se lahko nanj zapiše od koga in za koga je:
To bi bilo na kratko za danes! 
Jaz še vedno čakam sneg, kajti v naših krajih v nižini ni bilo razen dežja nič. Je pa bil pogled v bližnje hribe zato toliko lepši.

16 komentarjev:

Helena pravi ...

Ah, škoda, ker nisi bila izbrana. Verjetno ti je namenjen prostor v kateri od prihodnjih revij.
Vladka, pokazala si, kako lahko na različne načine uporabimo tag in vsi prikazani so mi zelo všeč.
Pa fotografije so super - čisto v tvojem stilu.

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, ti daj drugič na ocenjevanje nam, pa boš videla, kdo je zmagovalec:)
So pa tvoji tagi super uporabni, čudovito narejeni in lepo si nam pokazala, koliko funkcij lahko opravijo. O vsej dodani dekoraciji in fotografiji pa raje ne bom govorila, zavidam ti, kako lepo vse opremiš. Lep pozdrav in kar hitro nam pokaži še kakšne poti do majhnih pozornosti:) Andreja V.

Valerija pravi ...

Res zelo uporabno, super ideje in krasna izvedba.

Tina Z. pravi ...

no, meni se zdi že malo čudno, da nisi bila izbrana, ker je tudi tole, tako kot vse, perfektno. in tako toplo deluje, kar diši po praznikih ... vsi ti tagi so mi sploh pri srcu, ker jih obožujem na vse možne načine, letos bom večje pošiljala tudi kot voščilnice, pa na domače marmelade jih dajem ... hvala za idejo za imena na mizi, se ne bi spomnila.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Prekrasno vse po vrsti! Da pa nisi bila izbrana, pa tudi meni ni čisto jasno ...

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

sem pa res presenečena, da nisi bila izbrana :/
med nami si vedno izbrana vsakič z odprtimi usti ♥
jaz se ti zahvaljujem še posebej za inspiracijo. moram narediti 15 tagcev pa mi nikakor ne pridem do prave ideje.

Metuljčica pravi ...

Tako kot pravi Natali, za nas si zmagovalka. Tagci so prelepi in ideje kako jih uporabiti so super!

Dusi pravi ...

Čudovito, vse po vrsti.
Najbolj pa voščilnica z avtkom. Ne morem si pomagat, ampak sem kr malo zaljubljena v ta Tinin avto.

Tanja E. pravi ...

Draga Vladka, vse po vrsti si tako lepo izdelala in fotografirala, da je veselje pogledati, kaj šele imeti.
Odličen vir inspiracije si s svojimi izdelki in fotografijami.
Res zelo čudno, da nisi bila izbrana, za nas si polno popolna zmagovalka.ITAK:))) LP:))

Danica pravi ...

Kot vedno, zelo zelo lepo. Res škoda, da nisi bila izbrana.
Kakor koli že, tudi zame si zmagovalka ko za vse ostale.
Hvala za te super ideje.

oldpunca pravi ...

No, jaz bi pa to komisijo, ki je izbirala izdelke za revijo, povprašala po zdravju... Tako čudovite izdelke, kot so tvoji, je namreč težko spregledati. :-) Obožujem tvojo kombinacijo naravnega kartona in rdeče barve.

Maja pravi ...

Tvoje objava so vedno paša za oči in balzam za kreativno dušo, prav vedno najdem kakšen navdih v njih, ali v tvojih čudovitih izdelkih ali v fantastičnih fotografijah, ki jih delaš. Hvala ti! :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mogoče pa niso iskali ustvarjalcev in nadarjencev ampak NEustvarjalce...se pravi, da je pravilno, da te niso izbrali. Vse so ti že napisale, pa ti bom še jaz malo popihala na dušo..resnica je ta, da si prava in unikatna ustvarjalka, nekateri so slepi in tega ne vidijo ali pa so lobiji tudi v teh zvrsteh...mislim pa, da si nisi tega vzela preveč k srcu, ker se dokazuješ tudi drugje.
Tile tagci so krasni ....ja bejš no...avtek spet zmaga.Pa darilce mi je tako všeč....kar pozabim, da je lahko zavijanje daril z eko papirjem in mašnico tako IN. čao

N-Eva pravi ...

Prekrasni tagci....vedno se čudim kako lahko samo s šabloncami ustvariš tako čudovite in raznolike izdelke

moi pravi ...

Krasni tagi. Še bolj všeč pa mi je dekoracija. Kako pa tebi to vedno lepo uspe. In tvoji tageci tako pridejo še bolj do izraza. Si mi pa dala idejo za Božično večerjo ;)
Ja, samo po krožnike še pridem k tebi, ma, kar tebe bom vzela, da mi dekoriraš, bo bolj ajnfoh ;)
♥♥♥

Hali pravi ...

AA škoda, da te niso izbrali... ampak saj veš, vse se zgodi z namenom. Krasno si se igrala in prekrasne izdelke si ustvarila!