sobota, 18. julij 2015

Akvarij/Fishbowl

Tale izdelek je poseben iz več vidikov. Prvič, ker sem pri njem precej eksperimentirala, ker je res nekaj drugačnega in ker je imel zelo kratek rok uporabe - zdržal je namreč samo do fotografiranja ;) Pa gremo po vrsti. Ideja z akvarijem in "vodo" ni zrastla na mojem zelniku, se mi je pa motala po glavi vse od kar sem videla ta video. In ko sem dobila v roko CottageCutz šablone iz zadnje izdaje, je bila samo stvar časa, kdaj se bom lotila in sem se.
Znova sem izdelala okno in med dve plasti papirja zalepila vrečko v katero sem dodala gostejši gel za tuširanje, ki je bil že sam po sebi malo modre barve. Nisem imela namreč želeja za lase, pa sem se morala nekako znajti. Glede postopka sem se držala navodil od Stephanie in izdelava ni bila zahtevna, pravzaprav je bilo precej zabavna. V notranjosti sem uporabila naslednje šablone: Happy Fish 1, Under the Sea in največji Tinin krog s šivi, ki sem ga pobarvala z nekaj vode in modrimi distress inki.
In ko je bila voščilnica dokončana in sem gel potiskala sem in tja, da bi dobila manjše mehurčke, se je vrečka nekje malo pretrgala in začela spuščat :( Vse skupaj sem poskušala rešit s selotejpom, ampak je bilo že prepozno. Tako sem notranji del voščilnice odrezala in bom fronto izdelala še enkrat. Če se boste slučajno lotile take voščilnice vam priporočam, da uporabite močnejšo vrečko in predvsem da take voščilnice ne pošiljate po pošti, ker ne verjamem, da bi zdržala. 
Hi all! Today I have special CottageCutz card for you because I made this window which looks like water. I found instruction on internet, but I used thicker shower gel instead of hair gel and put it into small plastic bag. I sealed it with scotch tape and put it between card base and front cardstock which looks like wood. Inside of the card I put with distress inks colored circle and following die cuts: Happy Fish 1 and Under the Sea. It really looks like fishbowl and it was really fun project. But After I finished it and I was pushing gel around to get smaller bubbles, bag burst a little bit and my gel started to coming out. I've tried to save the card with scotch tape but it was to late. I had to cut off the front part of the card. So, my advice is to use thicker plastic bag and don't send such card with regular mail. But it can work and it looks fantastic, so I think I will give it another try. I was a little sad for a moment but because project itself was so fun, my sadness got away quickly. Have fun and have great weekend!
Čeprav za kratek čas, pa vendar mi je tale voščilnica naredila veliko veselja, zato tudi nisem bila preveč žalostna, ko je moje delo šlo v nič. Včasih so tudi neuspešni poskusi vredni zlata :) 
Lep vikend vsem!

21 komentarjev:

Helena pravi ...

Uh, škoda, ker se je vrečka pretrgala :(
Mislim, da boš lahko popravila, saj sta ideja in sama voščilnica fantastični.
Le kdo bi se lahko spomnil še česa podobnega kot ti :)
Pričarala si nam pravo podmorsko pokrajino in mi naredila lušte za snorkanje.

Cvetoči travnik pravi ...

Ideja in izvedba odlična, res škoda, da vrečka ni zdržala. Verjamem pa, da boš našla trajnejši način. Si pa res pričarala pravi podvodni svet:),po barvah sigurno pripada kakšnemu koralnemu grebenu. Lep pozdrav, Andreja V.

Cvetoči travnik pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Ne-Ja pravi ...

A veš, da sem šla 2x brati če sem prav ivdela, da si uporabila gel za tuširanje - svetovno!!!!!!!!!!!!!! Voščilnica je fenomenalna in res škoda ker ni zdržala. Ne dvomim v to, da boš našla način/vrečko, ki bo zdržala tudi tak podvig kot je "mehurčkanje" :).

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako krasno in kakšna škoda, da vrečica ni zdržala! Sploh ne dvomim v to, da boš našla drugo, obstojnejšo rešitev, ker je tale voščilnica res nekaj posebnega!

Adrijana Knez pravi ...

Oooo...Vladka te dni pa sva obe "v vodah". Krasno si pričarala vodne mehurče in celotna voščilnica je zelo lepa.
Tudi sama sem bila skeptična glede gela v vrečki, zato sem se poslužila drugačne tehnike ;)
V naslednjih dneh bom še poskusila s skrčljivo folijo in bom videla kako bo uspelo.
Pozdravček, Jana

Renata pravi ...

Res škoda, da je vrečka popustila. Drugače je voščilnica TOP.

oldpunca pravi ...

Sploh ne dvomim, da boš pri naslednji podobni čestitki izboljšala postopek in bo predržala tudi pošiljanje po pošti. :-)) Čudovita je. Tako resnično zgleda, da imam občutek, kot da ribica čisto zares plava. :-))

Natasa pravi ...

čudovita,prava umetnija

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

hja, se zgodi...prepričana pa sem, da smo se vse ustvarjalke največ naučile iz "ponesrečenih" poskusov. in zaradi tvoje "nesreč" si lahko nas nekaj naučila. Poleg tega si se imela luštno kot že sama praviš.
je pa zelo lepa tale tvoja akvarijska voščilnica.

Dusi pravi ...

Voščilnica je (bila) luštna sto na uro.
Se mi zdi, da boš še kdaj ponovila postopek in naštudirala tako, da bo trajno.

Metuljčica pravi ...

Ti pa imaš ideje! Tole mehurčkanje je fantastično in pričara pravo morsko idilo. Nič hudega če se včasih kaj ponesreči, to je le izziv, ki kliče po še..........

Damjana pravi ...

Vrhunska ideja in seveda izdelava. Se pa kar redno lotevaš tako zahtevnih projektov. Bravo in kapo dol :)
En lep poletni pozdravček. D.

Kefa pravi ...

Carica :)...bo treba sprobat ob priliki :)

Suzy pravi ...

Česa vse se ti lotiš. Ampak rezultat je super.

Tina pravi ...

Jej, kako zelo mi je lep tvoj podvodni svet!!! Jaz se ga sicer bojim....a v takšnega bi si pa verjetno upala potunkati :-))) Joj...takoj, ko bom imela odmor, si ogledam video z gelom za tuširanje. Svetovno si to skombinirala in škoda, ker je prišlo do nesreče...

Tina Z. pravi ...

fenomenalna ideja, ne morem verjeti, kaj vse je možno narediti z voščilnico ... pa spet tako lepo barvanje ...

MA-MI pravi ...

Voščilnica je zelo lepa, škoda, da vrečka ni zdržala ... vsaka šola nekaj stane, bo pa drugič bolje.

Lp, Maja

Andreja pravi ...

JoJ kako čudovito voščilnico si nam spet pokazala. Res si mojstrica CC šablon in tole ribico sem tudi že sama občudovala in se spraševala: bi ali ne bi ... Ideja s tuš gelom je krasna in res škoda, da je prišlo do manjše nesreče. Ampak pogled nanjo je pa še vedno očarljivo lep :-))

Janja pravi ...

Super, voščilnica.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ojej, le kaj ti bo še padlo na pamet. Ogledala sem si tudi filmček in lahko rečem samo: noro , noro in še enkrat noro. Ideja za vikat. Nič hudega za to majhno poplavo, sigurno bo še kakšna nastala. čao