sobota, 18. april 2015

Po čebelje/Beehive

Lep sobotni pozdrav. Čas porok se bliža in vedno je dobro imeti kakšno čestitko na dosegu roke. Poleg tega pa jo lahko hitro prelevimo tudi v vabila, če je potrebno. Čeprav so čipke, dekorativni robovi in bela barva z dodatkom sijaja še vedno najbolj pogosta izbira mladoporočencev, pa se najde veliko tudi takih, ki si želijo kaj malo drugačnega. Poleg tega pa je naravno tudi v modi. Sama sicer o tem ne razmišljam kadar ustvarjam brez omejitev in prav zato tudi tokratna čestitka ni tipično poročna in kaj hitro se lahko spremeni tudi v rojstnodnevno.
Narejena je bila precej hitro, saj se na njej uporabila samo eno SC šablono s čebeljimi panji in čebelami, katerim sem nadela prozorna krila, ki sem jih izrezala iz paus papirja. Ozadij brez imitiranih šivov pa si tudi več skoraj ne morem predstavljat. In zelo vesela sem, da sem si privoščila velike in male šablone in jih sedaj lahko kombiniram. Osnovne oblike uporabljam toliko, da mi nikoli ni žal nakupa. Pa tudi napis je tokrat od Mavelu.
Hi all CottageCutz fans! Time for weddings is around the corner and it is always good to have some cards on hand when someone comes and ask for them, don't you think? My card is not typical wedding card, but also people are different and I like to create something different, special. So, I used Beehives die from Spring release and added sentiment in Slovenian language which means: "Love is sweeter as honey." Distress Inks were my best friends for coloring also this time. Did I mention already that I cut out all my pieces out of kraft cardstock paper. This way colors are more intense as if I do the same with white cardstock paper. You can find kraft cardstock (this is 100% recycled cardstock paper) in almost every craft store. I get mine in local craft store. 
This is it for today. I wish you all great weekend!
Lep preostanek vikenda vsem. Uživajte!

24 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Prelepo vsestransko voščilnico si izdelala in všeč so mi čebelja krilca ;)))
Uživaj v vikendu, Jana

Mojca pravi ...

Joj kako simpatična čebelica! res posebna voščilnica. lp

Valerija pravi ...

Zelo simpatična čebelja voščilnica in zelo lepo ozadje.

Janja pravi ...

Čebelici na poročni čestitki :). Zelo luštno. Lp

Zvonka pravi ...

Zelo simpatična čebelja voščilnica.

Andreja pravi ...

Krasno si jo sestavila in res je zanimiva tvoja tokratna zaljubljena voščilnica :-))

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Prav posrečena se mi zdi ta ideja s čebelicami. Čebelice so pridne , marljive in skrbne. Tudi za uspešen zakon je potrebno imeti vrline, ki jih imajo čebelice.
Prav zabavno mi pa je, da so danes na mojem meniju bile na vrsti tudi čebele ;)
Voščilnica tudi tokrat vrhunska!

Martina pravi ...

Predivno. Obzavam tvoje kombinacije boja i motiva.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Domiselna ideja za poročno čestitko. Tudi napis še kako paše zraven. Super!

SaraS pravi ...

Tudi sama sem gledala tole šablono... super je!
Tvoja voščilnica pa... takole eko in netipična za poroko je... meni osebno veliko lepša, kot pa če bi bila bela in sveleča. :)
Tale ozadja z imitiranimi šivi pa... še vedno sem jezna sama nase, ker nisem bila dovolj hitra.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa in sporočilna za različne priložnosti. Sploh narediš vse tako, da ne vem, kako naj ti nek začetnik sploh komentira. Priznam,da imam tremo ocenjevati tvoje izdelke, jih pa seveda z veseljem pogledam in si kdaj kaj "sposodim". Lep pozdrav, Andreja V.

Nella pravi ...

Super šablonce in čisto v tvojem stilu skombinirane v čudovito celoto.

Dusi pravi ...

Simpatičen, prisrčen motiv.
Izvedba pa kot vedno vrhunska

Sapfina (Barbara) pravi ...

Prelepa je! In res vsestransko uporabna!

NinaS pravi ...

Sladka čebelja čestitka.

helena pravi ...

Čudovita čebelja pravljica!

Hali pravi ...

Čudovita je, topla, polna življenja in prijaznosti...

HRANDICA pravi ...

Take vsestranske voščilnice-vabilnice so krasne. Sploh pa je krasno, če jih zanš ustvarit sam. Super.

Ne-Ja pravi ...

Vedno znova me rpesenečaš! Nikoli nebi pomislila, da čebelice tako lepo pašejo s poročno tematiko - fenomenalno :)

Metuljčica pravi ...

Letos bomo imeli pri očetu čebele, čebelnjak že stoji, zato so mi voščilnice s to tematiko še posebno všeč, ideja o poročni voščilnici pa je enkratna. Kdor zna, pač zna.....

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Le kako lepa bi bila šele če ne bi bila narejena na brzino:)) Hecam se, saj veš, da tvoje mojstrsko narejene čestitke vedno občudujem... primerjava zakon s čebelicami mi je pa všeč. čao

Trenutki kreativnosti pravi ...

Všeč mi je ta tvoja poročna voščilnica. Čudovito si jo izdelala. Lp

moi pravi ...

Krasne čebelice, naj naberejo veliko medu za mladoporočenca ;)

oldpunca pravi ...

Takšna poročna voščilnica je čisto po mojem okusu. Netipična, čudovito izdelana, s krasnim sporočilom. :-)