nedelja, 18. maj 2014

Do lune in nazaj/To the Moon and back

Čas porok je v polnem zaletu in komaj sem čakala, da v roke dobim šablone iz poročne izdaje ScrappingCottage šablon, saj so mi bile všeč takoj, ko sem jih videla. Poleg tega pa se že dolgo nisem lotila kakšne tovrstne voščilnice. Ko so bili izrezi pobarvani, zalepljeni in pripravljeni za uporabo, sem se odločila, da preizkusim tudi eno izmed tehnik, ki je bila predstavljena na Watercolor tečaju. Tako sem zamaskirala del risalnega papirja kamor nisem želela, da poseže barva, embosirala Tinine zvezdice in nato z vodenimi barvicami ustvarila ozadje. Luno sem izrezala s pomočjo dveh krogov na način, kot sem ga predstavila tukaj in nato nanjo obesila moško in žensko obleko. Izrezani sta bili s pomočjo dveh šablon: Bridal Attire in Groom Attire. Napis je sprintan.
Kaj sem se naučila in priporočam tudi vam, če se boste lotile tehnike z vodenimi barvicami in embosiranjem:
- Kot prvo, pustite, da se barva vodenih barvic na papirju posuši naravno. Jaz sem namreč sušila s „pištolo“ in pri tem se je nekoliko omehčal embosing prah in nato se je vanj zajedla tudi barva. Zvezde tako niso povsem bele, kot sem si želela. 
- Za maskiranje sem uporabila kar zaščitni trak, ki ga uporabljamo pri pleskanju (tisti rumeni) in obnese se precej dobro, le ne smete ga preveč pritisniti na risalni papir, saj se v tem primeru ob robu rad preveč prime in ko ga odstranite, z njim vred odstranite tudi robove samega papirja. Zaščitni trak sem uporabila tudi za to, da sem osnovo voščilnice, ki sem jo barvala, zalepila na desko, da je bil papir fiksno na podlagi in se ob stiku z vodenimi barvicami ni krivil. Resnično pomaga. 

Drugače pa je nekaj čudovitih izdelkov na osnovi tečaja naredila že Maja in jih najdete na njenem blogu.
Hi, all. Today I have Wedding card for you and you can find it also on CottageCutz blogIdea came up, when I first saw Scrapping Cottage Wedding release. And beside, I wanted to try technique with embossing and watercolors. So, first I masked watercolor paper with the masking tape and embossed open area with little stars and embossing powder and then I colored the surface with blue watercolor to create the sky. Moon was cut out with two circle dies and sentiment is printed. I thought that it will be funny if I hang both Attire (Bridal Attire and Groom Attire) on the Moon.
Želim vam lepo nedeljo in dober začetek tedna. Baje bomo uživali v visokih temperaturah. Pa da vidimo! 

Have a nice Sunday and good start in new week!

29 komentarjev:

VSE DOBRO pravi ...

O kako domiselna postavitev čestitke - prelepa in tako nežna in posebna ... in dotik besed čudovit ...

Lepo nedeljo in začetek tedna tudi tebi ...

Vse dobro ...

nonšalans pravi ...

...naravnost amazing...prečudovita je...

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepo nebesno ozadje si naredila in ta tehnika čudovito izgleda. Všeč mi je, ker voščilnica izgleda kot okvir slike. Poročne štance so zeeelooo kjut in dobra ideja kam si obesila obešalnike. Desetka!!!
Pozdravček, Jana

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, tale je pa prečudovita! Te lepe oblekice in bela z modro..kot s Pepelkine poroke :)

Klara pravi ...

Joj Vladka...to je...uf, sej ne vem niti kako bi se izrazila...fenofantastično... Krasna ideja in narejeno v nulo. Šablonce so pa tokrat tudi meni zelo všeč. Prekrasna čestitka. : )

Andreja pravi ...

Vau, čarobna je !!!
Zelo lepo si jo sestavila in vse delčke super senčila. Ja, in napis je "za zraven".
Narejena je do potankosti premišljeno ... res, čisto prava mojstrovina!

Goga pravi ...

Kakšna lepota, krasno si ustvarla...vse!
Res si mojstrica Cottage šablon, tako lepo jih uporabiš da je joj.
Jaz jih ne znam, kar ne vem kaj bi z nimi.
Pozdravček

Janja pravi ...

Vau kako lepa postavitev, ozadje in šablone. Voščilnica je čudovita. Lp

Cvetoči travnik pravi ...

Noro dobra, lepe šablone postavljene na čudovit, zanimiv način. Vse tako zelo dovršeno. Dobro, da imamo učitelje. Hvala.
LP -Andreja V.

vilinke pravi ...

Tako lepa in unikatna ;) ozadje, ženin in nevesta in napis se tako čudovito dopolnjujejo ;)

helena pravi ...

Tale Watercolor tehnika je očitno ena čudovita zadeva, bo treba kdaj poskusit tudi to. Tebi, maji in Heleni gre odlično. Postavitev je nekaj posebnega..... Vauuuu. čudovita je!!!

Maja pravi ...

Mojstrsko!

Simko pravi ...

Več kot odlično si upoarbila watercolor tehniko Vladka in ustvarila res posebno poročno voščilnico! Zelo mi je všeč tvoja kreativna miselnost... :)
Pozdravček,
Simona

Helena pravi ...

Vladka, krasno ozadje - si odlična učenka :) Postavitev poročnih oblačil je res domiselna. Všeč mi je, ker si papirček z mislijo nekoliko zamaknila izven voščilnice.

Tanja E. pravi ...

mmm, čudovita je, krasno ozadje in vsebina na njem, te šablone so pa res lepe...krasna celota, LP:)

Ne-Ja pravi ...

WAW je trenutno vse kar spravim iz sebe... Ideja z obešanejm oblačil na luno je fenomenalna! :)

oldpunca pravi ...

Tole je pa tako lepo, da ne najdem besed s katerimi bi opisala svoje navdušenje. Ozadje je fenomenalno. Obleki sta zelo domiselno umeščeni na lunico. Grem sanjat... :-)

Martina pravi ...

O kako je lijepa.Šablone su vrhunske. Hm, opet nešto na listi "moram imati"..:)Hvala na savjetima.
Lp, Martina

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Že trikrat sem odprla tvoj blog, da ti dam komentar, vendar sem ga vsakič zaprla, ker preprosto nisem imela besed s katerim bi komentirala voščilnico. Temo o brezhibni dovršenosti sploh ne bi odpirala, ker se vidi od Lune navzdol . Ideja, da obesiš" poročne obleke na luno me je tako fascinirala - prva misel je bila - sedaj sem pa res videla totalno vse, kar je možno pri ustvarjalkah. Šablone so res vrhunske, samo treba jih je znat uporabit, drugače niso vredne nič. Čudovita ideja in izdelek. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalna
lp Tamara

Metuljčica pravi ...

Tole je pa več kot izvirno, od ideje naprej. Kako super, da si oblačila obesila na luno in izbrala ustrezen napis. Prava fantazija.........

Hiška iz papirja pravi ...

Vladka, ob tej voščilnici pa res ostaneš brez besed ... Ozadje mi je izredno všeč, prav nič ni narobe, ker zvezdice niso čisto bele, deluje tako zasanjano, pravljično. In poročni obleki na luni - kako ti pade kaj takega na misel! Res fantastična ideja in izvedba.
Hvala za tvoje priporočilo :)

Martina pravi ...

Joj, tale tehnika mi je pa tako všeč. Ti si jo čudovito uporabila. Pa najlepša hvala za koristne nasvete.

Simona pravi ...

Prav nekaj posebnega je - kot vsi tvoji izdelki. Drugačna. Preprosto lepa je!

iris-irena pravi ...

vladka, vedno znova in znova ustvariš novo mojstrovino!
čudovita voščilnica, krasno postavljena, super ideja!
e n k r a t n a j e !!!!
lp

Hali pravi ...

Tole je pa postavitev, postavitev in pol. Všeč mi je napis, obleki, všeč mi je ozadnje, ovir...vse. Mojstrica, nimaš kaj!

BojaMoja pravi ...

Krasna. Napis in izrezki se lepo dopolnjujejo.

Zvezdice, katere niso povsem po tvojih načrtih, so pa nekaj posebnega - če bi bile popolnoma bele, bi preveč silile iz ozadja, tako pa so prikupno diskretne.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Enostavno čudovita je!!

Danica pravi ...

Vladka, tole je pa najlepša poročna voščilnica kar sem jih do sedaj videla. Upam, da ne boš huda, če si kdaj izposodim tvojo idejo.
Bodi lepo
Danica