torek, 5. november 2013

Novoletni šopek in napisi

Vedno znova se mi vrinejo novoletne voščilnice. :) Se zdim že sama sebi kaotična in pravzaprav se zadnje čase tako tudi počutim. Hitim od enega do drugega konca, vmes postorim še to in ono in kar naprej se mi zdi, da ne dohajam vseh opravkov in da se lista vedno znova daljša, medtem ko se jo trudim skrajšat. Zadnji čas, da se neham lovit za rep in se malo organiziram. Ponavadi me jesen umirja, saj tako kot se narava pripravlja na zimsko spanje, bi se tudi duša in telo morala malo umirit. Tako kot odpade listje z dreves, bi tudi sama morala odvreči kar je starega in odvečnega in pustiti prostor za sveže in novo. In če mi je recimo uspelo odvreči staro in obrabljeno, pa povsem zmedeno iščem  sveže in novo. Ja, nič. Moja prva naloga bo postaviti prioritete in začet po vrsti in morda se moja lista vendarle zmanjša in moja duša končno znova umiri. In zdaj je zagotovo na prvem mestu, da vam pokažem, kaj sem tokrat ustvarila za Mavelu blog:
Vesela novih štampiljk s prazničnimi napisi, oblikovanih izpod rok Marine, sem le-te uporabila najprej na ozadju. Ker sem želela čisto nežno ozadje, sem Izbrala dva napisa in ju poštempljala z Antique Linen distress inkom izmenično po osnovi iz eko kartona. 
Enega izmed napisov sem potem z rjavo blazinico odtisnila še enkrat tako, da voščilnici da pomen in namen. Vse skupaj sem dopolnila še z šopkom vejic, izrezanih s ScrappingCottage šablono.
Tako, zdaj pa vzamem v roke blok in vanj zapišem vse, kar moram narediti in nato ustvarim še vrstni red in postavim prioritete. Potem pa ostane "samo" še to, da začnem vse uresničevati. Uživajte v novembru. 

P.S.
Vse materiale, ki sem jih uporabila, najdete na Mavelu blogu!

29 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

Ja pa IIIIIIIIIII no ♥ ♥ ♥ tele SC šablonice so slinocedke ... toliko detajlov ... pa napisi so tudi lepi ♥ ♥ ♥

Andreja pravi ...

Ajej kako je lepa :-))
Super si jo sestavila in tele šablone so res tako zelo kujut!!!

NinaS pravi ...

Čudovita božična voščilnica.

Kirena pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Ozadje je carsko. Imam tako štampiljko, pa se nikoli ne bi spomnila, da jo uporabim za ozadje.

Helena pravi ...

Ah, meni se ne zdiš čisto nič kaotična :) Da pa tu in tam zaidemo v situacijo, ko je vsega preveč, se dogaja vsem nam. Verjamem, da znaš izbirati in izbrati tisto, kar je določen trenutek najpomembnejše.
Voščilnica, s komaj vidnim napisom v ozadju, je nežna in nosi v sebi vse tisto, o čemer govori glavni napis.

vilinke pravi ...

Super,pri tvojih voščilnicah se lepo vidi da je manj včasih več. Ta mi je pa ekstra simpatična
LP Vilinke

Tina pravi ...

Vladka, poznam ta občutek in ko si sredi njega je grozno! Na srečo mir vedno najde svojo pot med špranjami in morda ga takrat znamo toliko bolj ceniti... Voščilnica mi je pa mega! Bravo res!

Janja pravi ...

Čudovito sestavljena voščilnica. Lp

Klara pravi ...

Zeeloo všečna...všeč mi je ozadje, všeč mi je napis, všeč so mi osenčene vejice in kako si jih postavila. Skratka...krasna... :))

iris-irena pravi ...

zelo lepa je! lepo sestavljena!
prava paša za oči!
lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tako enostavna, ampak čudovita. Ustvarila si super ozadje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Danes smo že ugotovili, da vsi hitimo nekam - ja povdarek je na nekam.Samo hlastamo za časom, ki nam ga primanjkuje. Imam recept, ki se ga držim (pri 10 članski familiji mi ne preostane nič drugega) in tudi učinkuje - ko misliš, da se ti bo "zmešalo" od vsega, kar bi rada naredila, zajemi sapo, preštej do 20 in poglej na listek, kaj moraš danes narediti (listek z nalogami piši sproti) in OBKLJUKAJ , kar je že narejeno). Saj je mogoče hecno ampak ko se navadiš, vidiš da lahko veliko stvari narediš v kratkem času. PREVERJENO, drugače se jaz ne bi ukvarjala s toliko stvarmi in bi se mi res zrolalo.
Voščilnica je pa čudovito lepa . Občudujem tvoj papir (kako ti to uspe, ne vem). lep in umirjen dan ti želim

Vladuška pravi ...

Mojca, kapo dol. Verjetno bi se meni z 10 clansko familijo zmesalo :))) Ja, z spiskom in obkljukavanjem je res super. Letos sem tudi sama s tem zacela in si izdelala belezko z dnevi in tako za vsak dan napisem kaj moram postoriti. Moram res priznati, da je tako veliko lazje. Ampak zadnje case se mi dogaja, da se belezka polni in polni, kjub temu, da na drugi strani odkljukavam :))) Zgleda je malo nori cas. Moram samo kaksen dan malo bolj stisnit in naredit kaj vec, pa bo slo lazje. Upam :)) Hvala za tvoj super nasvet, res pomaga.

Hali pravi ...

Čudovita je! In kako te razumem, jaz zadnje čase tudi skačem iz enega konca na drugega, kar duši me, d ane bom mogla vse narediti, izpolniti vseh želja... Ja prioritete bo potrebno postaviti :-)

Kristina pravi ...

Se strinjam z vsem napisanim o kaosu in beležki, ki se polni ali listkih, ki se množijo. Zdi se mi, da je to večna nikoli končana bitka. Voščilnica pa je čista poezija!

oldpunca pravi ...

Mislim, da nas ravno to žene naprej, da imamo tisoče idej, namenov in želja in nikdar pravilno postavljenih prioritet :-) Iz tvojih voščilnic je čutiti, da se kljub gužvi znaš in uspeš umiriti. Čudovit novoletni šopek si pričarala :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Po praznikih diši
krasna voščilnica, vse na njej mi je všeč
lp Tamara

Simona pravi ...

Res lepa praznična voščitka. Taki dnevi minejo, boš videla, je pa res, da je tečno, ko si tam. Meni se to neprestano dogaja. Potem pa zajemem samo, malo postojim in vse gre lažje.

Hiška iz papirja pravi ...

Napisi za ozadje - res super ideja, ki v tvoji izvedbi izgleda čudovito!
Lp, Maja

Maja pravi ...

Čudovita voščilnica. Super ozadje :) Pri tebi mi je med drugim zelo všeč, ker uporabljaš ali zgolj bel papir ali naravni šeleshamer in potem sama pričaraš ozadja, ki se potem tudi najbolj ujemajo s samo voščilnico. Kar se časa tiče, se tudi sama včasih lovim za svoj rep ;)

Simko pravi ...

Krasna voščilnica! Zelo mi je všeč, kako si uporabila napis in naredila ozadje. Ozadje, dodatki in napis...vse se sklada in poveže v celoto.
Pozdravček,
Simona

Mojca pravi ...

Ooooo tale tehnika mi je pa zelo všeč in ima strašno dobr efekt. Hvala, da si delila z nami :) VOščilnica je čarobna. lp

Mateja pravi ...

Noro lepa. Kot vse doslej ;)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čudovita! Prekrasno postavljen motiv in tako lepo pobarvano!

Metuljčica pravi ...

Čudovito praznično, prelepa voščilnica.

moi pravi ...

ČUDIVITO! Ni kaj dodati. Vedno znova presenečaš.

Martina pravi ...

Krasna ideja za ozadje. Hvala. In tudi celota - čutovita.

Martina pravi ...

Krasna ideja za ozadje. Hvala. In tudi celota - čutovita.

Aleksandra pravi ...

Vladka, čisto vedno ko gledam tvoje umetnije ostanem brez besed. Toliko občutka za dizajn kot ga premoreš ti najdeš res redko! Čudoviti izdelki kot vedno!<3