petek, 25. oktober 2013

Najlepši par

Dolgo sem čakala na domače štampiljke, ki so narejene tako, da jih je možno kombinirati, sestavljati in se ustvarjalno poigravati. In če temu dodam še šablone, sploh tiste s slovenskimi napisi, pa je stvar popolna. In Tina mi je to uresničila z Najlepšim parom, ki si ga sploh lahko zamislite. Komaj sem dočakala, da sem jih dobila v roke in da sem lahko začela delati z njimi. Želela sem preizkusiti vse hkrati in tako sem štampiljke uporabila za ozadje, izreze pa kot osrednje motive, pri čemer sem izreze napisov različno skombinirala. In ker se nisem mogla ustaviti pri eni čestitki, so nastale kar tri:
Možnosti kombiniranja je res ogromno in samo vaša domišljija je tista, ki vam lahko postavi mejo. Mene je na primer Tina čisto navdušila, kako je uporabila pikice iz seta štampiljk in ustvarila krasen venček. Jaz sem pri prvi svoji uporabila vejico za ozadje in jo odtisnila po celotni površini z belo blazinico. Izrezala sem vse tri velikosti božične zvezde in postavila eno na drugo. Nato sem izrezala in pobarvala še napis in voščilnica je bila nared.
Druga mi je osebno najbolj ljuba. Ozadje sem dobila tako, da sem najdaljši napis iz seta štampiljk odtisnila po celotni površini osnove. Napis sem skombinirala in sicer tako, da sem vzela besedico "vesele" in odrezala zadnji e, ki sem ga nato uporabila pri tretji voščilnici in pa "božič" ter dodala še izrezano in pobarvano pentljo.
Po tretji sem najprej "posula" odtise vejic in jih nato dopolnila z dvakratno izrezano pentljo in znova skombiniranim napisom. Besedo "srečno" sem preoblikovala tako, da sem med č in n vrinila e, ki mi je ostal od prej in n prestavila na konec. Črko o pa sem dala na stran. Sem vam želela namreč pokazati, da se dajo ti napisi kombinirat in spreminjat. Upam, da vam pride kaj prav. 
Saj niste opazili, da sem znova pri božično-novoletnih voščilnicah, kajne? :)
 

25 komentarjev:

mihaela pravi ...

Vau, Vladka! Tako preproste in tako lepe. Mene tudi že močno srbijo prsti ... Sem že pri Tini hotela napisat, zdaj pa ko ravno pišem: s katerim lepilom, če ni javna tajna, lepiš te drobne napise? :)
Hvala in lep vikend!

Sonja pravi ...

Čudovit trio je nastal, prav vidi se, da ti je ta kombinacija in motivi pisani na kožo :) Lepo ♥

Tina pravi ...

...Vladka...kako lepo je videti, tvoje izdelke s štampiljkami in šablonami, ki jih poznam do zadnje vijugice... in me čisto presenetijo! Točno s to željo sem jih oblikovala in, ko vidim, da res deluje, sem vesela, vesela, nadvse vesela. Hvala za nove ideje! in tvoje prijazne besede.

Tina pravi ...

Hojla Mihaela. Kar poznam Vladko...po moje bo povedala, da lepi z Glossy Accent-om :-) Jaz pa uporabim Mekol in sicer ga malo kapnem na en košček papirja, potem pa šablono nekajkrat rahlo potapkam (naslonim) po lepilu, da se nanese na nekaj točk in to mi zadošča. Tudi če ni povsod, mi je OK, ker ni nič opaziti.

Helena pravi ...

Vladka, pravo čudo ustvariš s kombiniranjem različnih štampiljk in šablon! Všeč mi je nežno ozadje in nekoliko bolj izstopajoč glavni motiv.

Vladuška pravi ...

Hvala, dekleta. In Mihaela res je, Tina me dobro pozna in Glossy Accent je moje najljubše lepilo :), saj ima zelo tanek vrat in lahko nanesem se tak drobec lepila, če želim. POleg tega pa ga lahko uporabljam tudi na sami površini, da se motiv sveti, tako kot sem naredila na primer s srčkom v predhodni objavi z zelenim dežnikom. POleg tega pa res zelo dobro drži. Poskusila sem tudi z lepilom v obliki pisala, pa me ni povsem navdušil. Je sicer res zelo praktičen, ampak moraš precej hitro delat z njim. Mogoče lahko probaš tudi s tem.

Maja pravi ...

Super si uporabila Tinine štampiljke in izreze. Čudovite tri praznične voščilnice.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne,
obe sta mojstrici
designa in ustvarjanja
nujno jih moram nabaviti
lp Tamara

Andreja pravi ...

Vau Vladka, kako lepo si uporabila Tinine izdelke :-))
Krasne voščilnice! Ne, ne nič nismo opazile, da si tokrat naredila božično-novoletne :-))) Super si se poigrala z njimi!

Mojca pravi ...

Waw kakoučinkovite voščilnice! Tudi sama sem najprej opazila tole šablono in se ji ne morem več upirati :))) lp

Klara pravi ...

O Vladka, krasne so. Zelo mi je všeč kako si štampiljke uporabila za ozadje...tako nežno in nevpadljivo. Res lepo narejeno. :))

Danica pravi ...

Čudovite voščilnice si naredila z Najlepšim parom. Tudi jaz sem čisto navdušena nad izseki in štampiljkami.
Lp Danica

Renata pravi ...

Lepo narejeno, ozadje z štampiljkami krasno. Sem mislila, da je tak papir.Vse tako nežno, umirjeno, praznično.

oldpunca pravi ...

Eh, ne, ni opaziti, da si spet pri božično-novoletnih voščilnicah :-)
Lepo si kombinirala štampiljke in šablone. Čudovite voščilnice! Vidim, da je Tina z Najlepšim parom res zadela žebljico na glavico :-)

Tanja E. pravi ...

Čudovite so, všeč mi je to belo potiskano ozadje na naravni osnovi in krasno si uporabila komplet, same lepotičke, LP:)

Janja pravi ...

Prekrasne so. Zelo mi je všeč, kako si štampiljke uporabila za ozadje. Lp

VSE DOBRO pravi ...

Tako preprosto in tako zelo, zelo ljubko lepo ... in nežno ... prelepe so ... pa saj drugačne izpod tvoj rok sploh ne morejo biti :o)))

Lepo nedeljo ...

Nena pravi ...

uau čodovite so

Kirena pravi ...

Prečudovite voščilnice. Prav take štampiljke in šablone sem pogrešala. So že naročene.
LP, Irena

moi pravi ...

Krasno si skombinirala in res ni treba imeti vseh šablon, da sestaviš različna voščila.
Vse 3 so mi zelo lepe.

Hali pravi ...

Uauuau koliko možnosti uporabe. Prekrasne so in hvala za vse ideje , nasvete!

Metuljčica pravi ...

Resnično si spretna, krasne so, prav vse tri in super da nas je Tina razveselila z štampiljkami in šablonami.

Nella pravi ...

Čudovite!

Anonimni pravi ...

Draga Vladka,

te voščilnice pa sem čisto spregledala, sploh ne vem, kako mi je to uspelo ... :) In sem seveda navdušena. Mislim, da bo tole moja današnja inspiracija ... super ideja, da lahko na temnejšo podlago naredimo svetlejše ozadje :)) meni se to še ni porodilo ... :)

Pozdravček, B.

mihaela pravi ...

Vladka, na Tinini strani sem ponovno prišla do tehle tvojih umetnin in do debate o lepilu :) Sem kupila glossyja in je res super, dobro drži. Me pa zelo jezi, ker je vsakič "zamašen" - zasušen. A si pogruntala kakšen način, da se temu izogneš?