sreda, 11. september 2013

Nežno v belo-beš kombinaciji/White-cream combination

Tokrat vas pozdravljam s počitniškega Brača, kamor sva odromala letos res precej pozno, ampak mislim da bo prav zanimivo za spremembo preživeti celoten dopust na morju v mesecu septembru. Vračava se povsem na koncu meseca, kar bo najverjetneje povsem novo doživetje, saj bom padla v čisto jesen :) Vendar vas v tem času prav tako ne bom pustila na miru. Za vas imam pripravljenih kar nekaj objav in tukaj je že prva izmed njih, objavljena tudi na CottageCutz blogu.

This time I want to show you something more romantic. You can find this post also on CottageCutz blog. I think that Fancy Floral dies are perfect for those who love to create more romantic and gentle projects and are perfect accessories also for LO. I used two dies: Fancy Floral Corner #2 and Butterflies. I didn´t use a lot of colours on purpose, just white and cream.
Čeprav imam osebno raje šablone z motivi, pa so mi šablone iz Fancy Floral izdaje poseben izziv. Kljub temu da sem eno izmed njih uporabila tokrat na čestitki, jih moram nujno preizkusiti na kakšnem LOju, saj se mi zdi, da bi bili izrezi super za ozadje in za dopolnitev kakšne fotografije.
Uporabila sem dve šabloni: Fancy Floral Corner #2 and Butterflies. Ozadje sem tudi tokrat nežno poštempljala s pisavo in ob dveh vogalih še z vijugicami. Na preostala dva vogala sem prilepila oba robna izreza in nato dodala še napis ter metulja. Poleg belega in krem šeleshamerja, sem uporabila še Old Paper Distress Ink tako za odtise v ozadju, kot za senčenje. Malo srce pa sem "ukradla" iz Trellis and Vines šablone.

For stamping on the background and for distressing I used Old Paper Distress Ink and this little heart I "steal" from Trellis and Vines die cut. So, this could be perfect card for some romantic soul or for wedding.
I´m sending you the best wishes from the Croatian coast, where I´m spending my vacation. Have a great day!


21 komentarjev:

Kirena pravi ...

Prelepa je. Pa uživaj na morju, nekaterim je septembra najlepše.

Apollinariya pravi ...

WOW!! to je ful lepa voscilnica!res! se posebej prva slika mi je tako cudovita - nezna in cipkasta!

Helena pravi ...

Znova presenečaš v izvirnem kombiniranju različnih šablon. Napis in srček pa sta pikica na i krasne voščilnice.
Uživajta in upam, da imata še poletno vreme in toplo morje.

Mojca pravi ...

Tale je pa zelo nežna in elegantna. Upam, da se odpočiješ in mavonjaš morskega zraka. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo šik
lp Tamara

Hali pravi ...

Čudovita voščilnica, uživajta na morju in naužijta se energije, ki jo le ta daje :-)

Simko pravi ...

Super si ujela nežnost in elegantnost v tole voščilnico. Všeč so mi šablone, ki si jih uporabila pri izdelavi te voščilnice! Pa uživaj na morju!
Pozdravček,
Simona

NinaS pravi ...

Dobro kombiniranje šablon. Uživaj na morju :)

Nella pravi ...

Zelo lepa, rdeč srček pa zopet pika na i :) Uživaj na dopustu.

oldpunca pravi ...

Lepo nas razvajaš tudi z dopusta :-) Čudovita, nežna voščilnica. Pozdravi mi "moj" Brač, pa uživajta na polno :-)

namo pravi ...

Všečna zeloooo,nežna...:)

Biljana pravi ...

Lepa, nežna,...prijetne počitnice želim;)

Andreja pravi ...

Zelo lepo si uporabila šablone!
Krasna voščilnica :-))

Metuljčica pravi ...

Čudovite šablone in resnično lepo sestavljena voščilnica. Lepo se imej na dopustu, uživaj.

Danica pravi ...

Ti znaš res uporabiti čisto vsak detaljček iz šablon "srček" :) Seveda je voščilnica zopet Waaau. Zares je lepa.
Lp Danica

Janja pravi ...

Zelo lepo.
Veliko sončka vama želim. Uživaj. Lp

moyca pravi ...

Vau...prelepa je! Tele kotne šablonce prav super zgledajo!

Simona pravi ...

Verjamem, da uživata. Voščitka pa spet krasna.

HRANDICA pravi ...

Metulja in izrezi se zelo lepo ujamejo skupaj. Lepa kombinacija in popestritev z napisom.

moi pravi ...

S temi šablonami ustvarjaš prav neverjetne stvari. Všeč mi je kombinacija, postavitev, nežnost in blagi odtisi.
Mojstrica si, ni kaj.

moi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.