nedelja, 28. april 2013

Taga kot mini čestitki / Gift tags

Neverjetno kako je včasih težko spraviti kaj iz jezika ali če sem bolj natančna tipkovnice, ko vam tole pišem. Kakor da bi vse besede pobegnile iz moje glave. Bi mi bilo sedaj veliko lažje kaj povedati s kakšno drobno pozornostjo, kot sta na primer ti dve majhni darilci, kjer osrednje mesto pravzaprav zavzemata taga, ki sta lahko tudi mini čestitki, saj v notranjosti marsikaj skrivata.

Hello everybody! I have new project for CottageCutz blog and for you. This time I want to show you my two gift tags and they can also be used as mini cards.
Oba izdelka sem izdelala za CottageCutz blog in pri prvem sem za osnovo uporabila Homemade Tag šablono in fronto nato okrasila s pomočjo Home Baked štampiljk in besedico Love, ki sem jo izrezala iz šablone Tweet Love. Notranjost je obogatena z različnimi mislimi in nekaj zelenja ter cvetov in tako dodatna čestitka praktično ni potrebna.

Basis of the first tag is made from Homemade tag die and I embellished it with Home Baked Stamps and with word Love, made with Tweet Love die. The inside of the tag hide some sentiments, flowers and a little greenery.
Dejstvo je, da to kar počnemo, počnemo z ljubeznijo in darilca še posebej skrbno pripravimo in potem čakamo na presenečene in zadovoljne ter iskreče oči tistega, ki prejme naše darilce. Napis na osnovi, narejeni iz Oval Doily šablone sporoča prav to, da je dar narejen s posebno pozornostjo in zato je v notranjosti dodano samo še rojstnodnevno voščilo.

For second tag I used Oval Doily die and added birthday wish in the inside.
Lep preostanek vikenda vsem skupaj in naj vam namignem, da imamo naslednji teden na CottageCutz blogu Blog Hop, kjer lahko pridete do nagradice in kjer vam tudi pokažem kako zgledajo nove šablone, saj so nekoliko drugačne kot predhodne. Tako da se kmalu znova javim.

Tukaj pa še na kupu vse uporabljene šablone oz. štampiljke.

And here are all dies on one place. I wish you beautiful Sunday!

15 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu kaj naj še napišem,
čudovito!
Lp Tamara

VSE DOBRO pravi ...

Vladka vrhunsko ... vsi tvoji izdelki so očarljivi in pustijo sledi v srčku :o)))

Vse dobro ...

Sonja pravi ...

Včasih tudi meni zmanjka besed za opisovanje ali pa zgolj ni pravi dan za kakšne novičke.
Meni bi bil že kak tak tvoj tag darilce :) Res so lepo skombinirani in jih je veselje pogledati.

Tina pravi ...

Tole mi je pa zelo všeč. Kako super tagci-harmonike!!! Ti si res neskončen vir navdiha.

Helena pravi ...

Pri tej objavi skoraj ni potrebno besed (čeprav jih vedno rada preberem! :)), saj so misli na tagih enkratne. Ideja, da narediš tage nekaj posebnega s to harmonika varianto mi je zelo všeč. Super! Lepo nedeljo ti želim!

oldpunca pravi ...

Te tvoje harmonike so preprosto čudovite! Iz tvojih izdelkov je čutiti, da jih ustvarjaš z veliko mero ljubezni :-)

Mojca pravi ...

Joj kako lepe šablone. te čipke me vedno impresionirajo. krasni izdelki Vladka kot vedno nekaj posebnega. lp

Simko pravi ...

Tile harmonika tagci so res nekaj posebnega! SUPER si združila in uporabila toliko različnih CottagCutz šablon. PREPROSTO ODLIČNO!
Pozdravček,
Simona

Janja pravi ...

Joj kako sta lepa. Ta harmonika mi je zelo všeč. Lp

Klara pravi ...

Oooo, popolno... res ni potrebno dosti besed, ko je darilce tako skrbno in z ljubeznijo narejeno. Zelo mi je všeč ideja harmonike. Krasno si jih naredila. :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Pri tebi je vedno nekaj novega. Papir ima res tisoče obrazov :) Čudovito.

Danica pravi ...

Uf, tole je pa res čudovito.

moi pravi ...

Uh, koliko različnih šablon inštampiljk si spet združila v teh dveh čudovitih tagih. Krasno pašeta na darili in dodatna čestitka ni potrebna.

Danii pravi ...

Čudovita taga oz. čestitki si naredila :-)

helena pravi ...

Vedno znova in znova super ideje in čudovita izvedba. Krasni tagci!