torek, 24. maj 2011

Za pravega lovca

Ko se lovec poda v gozd, si sigurno požvižgava ali pa si eno zapoje. Ob tem se vedno spomnim na to, da zmeraj ko smo se podali v hribe, je moj ata žvižgal Kekčevo pesem. Zna zelo lepo žvižgati in to se mi je vedno tako dopadlo in mi kar zarisalo nasmešek na obraz in korak je postal bol lahak. Tako je po moje tudi z lovcem, vsaj dokler ne pride v gozd, kjer postane oprezen in svojo pozornost nameni živalim. Mogoče kakšni lisici, ki prefrigano sedi na drugem hribčku in mu figce moli. ;)

Eko karton, drevo, zelen hribček in sova z lovskim klobukom so se mi zdeli dobra kombinacija za pravega lovca. Ta sova je res univerzalne. Med tem ko je že nekaj časa nazaj nosila maturantski klobuk, si je tokrat nadela lovskega:
Drevo ima bogato krošnjo in  preden pride do gozda, mora lovec čez ograjo.
In tukaj se celotna zgodba ne konča. Ko se čestitka odpre, tudi zaigra. Prvič sem po naročilu naredila glasbeno čestitko, ta zaigra Na golici. Čestitko sem morala kupiti na pošti, jo razrezati in 'glasbeni del' prelepiti na svojo. Morda katera ve, če se da kje kupiti te dele? Se mi zdi, da je ena izmed vas že nekaj časa nazaj pisala o tem, ampak nisem sigurna.
Je bil zelo zanimiv izziv in čeprav se mi je ideja z glasbo najprej zdela misija nemogoče, se je hitro izkazalo, da se vse da, če se človek potrudi čisto čisto malo. Ker je zaradi tega bila tudi nekoliko debelejša, sem prepogib naredila dvojen, kot pri knjigi in nato dodala trak tako, da se zaprta čestitka zaveže, kar se morda najbolje vidi na prvi fotografiji. Tega stila sem se držala tudi pri kuverti:
Tudi vam želim, da ujamete lepe trenutke tedna in uživajte v lepem vremenu.

26 komentarjev:

Maja pravi ...

Čudovita čestitka! Še sreča, da tebi nikoli ne zmanjka idej. Se vsaj lahko pasemo po tvojih izdelkih:)))

Marna pravi ...

Genialna!!!

Goga pravi ...

Vedno znova me fasciniraš, vse je pa itak že napisala Maja!

Anonimni pravi ...

Ta je ena izmed mojih najljubših, ker je ljubka, živahna, 3D,... Ti pač znaš. ;)
Saša - Lunaspi

MarikaGabez pravi ...

Zanimivo česa si se tokrat postopila. Mislim na samo osnovo. VOščilnica je pa lepa. Čisto tvoja zgodba. In notranjost mi je fenomenalna.

Helena pravi ...

Ne bi vedela, kje se dobijo delčki za glasbeno čestitko. Upam, da se ti javi tista, ki ve, ker tudi mene zanima :)
Voščilnica je krasna. Poleg vsega ostalega mi je zelo všeč način, kako si dodala/obesila napis. Super.

Nella pravi ...

Se strinjam s vsem zgoraj povedanim :) Res obvladaš zadeve v nulo! Svetovna je :) Tudi tebi lep teden.

HRANDICA pravi ...

Odlična ideja tole z razrezano "poštno" voščilnico in glasbenim delom. Ne vem, kje bi se dobili te glasbeni krogci, a zagotovo se da kje na netu. Če drugje, na Ebayu zihr :).
lp

Tanja E. pravi ...

Ma Vladka, enkratna je! Ponovno si naredila super ozadje. Drevo se čestitki zelo poda, pa tisti zeleni hribček in za njim spet ena super ograja. Te ti res "ležijo" in naredijo čestitko tako lepo. Sovi si nadela super klobuk in krasno si določene elemente izpostavila izven ravne površine.
Zaključila si s super kuverto, ki sama zase sporoča, da je vsebina bogata.

Ob tako polnih, bogatih čestitkah in ob tejle z glasbo v sredini se vprašam, kako ve ostale znate ovrednotiti svoje delo v eurih. Meni se namreč prepogosto zgodi, da skupaj s čestitko "prodam" tudi del sebe. Sploh, ko primerjam cene drugih storitev, npr., ko po uri in pol frizerja odštejem 40 EUR, čestitka kot je tale pa traja večno, zanjo porabiš svojo izvirno kreativno energijo, čas, nenazadnje materialni vložek. Se sicer potolažim, da to delam iz užitka, kar je povsem res, pa vseeno se mi včasih po glavi motajo tudi taka vprašanja.
Upam, da to tebi bolje uspeva, ker si ob čestitkah, kot je tale, to absolutno zaslužiš!!

Lepo te pozdravljam! :)))

VSE DOBRO pravi ...

Nadvse mi je lepa - prelepa sovica, drevo mi je tako lepo in ptice v krošnji ... čudovita je ... tudi jaz držim pesti, da mu čim več živali figce moli in da lovil predvsem lepe trenutke v življenju :o)))

Vladuška pravi ...

Tanja to je vedno pereče vprašanje. Težko je ovrednotiti naše delo in predvsem me moti to, ko veliko ljudi vidi, da gre 'samo za čestitko', ne vidijo pa tvoje kreativnosti in časa, ki ga vložiš tudi v idejo. Da o delu sploh ne govorim, ker si ne predstavljajo, da delaš nekaj takega kot je ta, vsaj 3 ure :(. Se pa vsekakor najdejo tudi ljudje, ki cenijo tvoje delo in taki tudi naročijo in so pripravljeni plačat, kot v tem primeru. Sem pa ti pisala tudi na mail :) Hvala za vaše komentarje, dekleta.

Simona pravi ...

Tale bi pa bila naravnost za mojega lovca. Lušna, vesela - pa še poje.

Marina pravi ...

O čudovito... brez besed... sicer pa so vse povedale že punce zgoraj=)

moi pravi ...

Super si ujela skupaj vse naročeno, še glasbeno željo. Tudi jaz bi najprej rekla: nemogoče ;)
Pa vsi ti 3D delčki čudovito poživijo čestitko.
Krsno kot vedno.

Tanja E. pravi ...

Vladka, najlepše hvala za odgovor, tudi jaz sem ti odgovorila na mail, LP:))))

Kefa pravi ...

Ponovno super voščilnica. Všeč mi je zgodba. Štampiljka drevesa je fenomenalna.
Glede vrednotenja voščilnic. Jaz rečen, naj mi dajo, kolikor mislijo, da je voščilnica vredna. In potem vidiš razliko. Meni je to zelo zelo težko vrednotit, ker se čustveno navežem na vsako in jo zelo težko oddam.
Papa kefa***

Kristina pravi ...

Ponovno čudovita voščilnica. Tudi jaz zelo težko ocenim svoje izdelke, običajno niti stroškov ne pokrijem, ker ne znam postavit cene.

Čarobna hišica pravi ...

Ja ful krasna ideja s tole glazbo in vsemi v čestitko vkomponiranimi motivi ... pomoje vse težko ovrednotimo svoje delo in gaprimerjamo s ceno frizerja ... ampak tako pač je ...Hvala za vse krasne idej, ki prihajajo iz tvojegas bloga ...

Tina pravi ...

Kako krasno si dodelala vse detajle. Tisti hribček obdelan z Distress blazinico (vsaj domnevam) je kot pravi. Da o glasbenem zaključku ne govorimo...v 100 letih se ne bi domislila tvoje rešitve. Se mi pa zdi, da sem nekoč na Ebay-u to videla, a sedaj niti ne vem, poda kaj bi iskala. Samo Na Golici bi pa itak ne šlo skozi...

Janja pravi ...

Cela zgodbica se skriva v tej voščilnici :)). Veliko pozornosti si povetila dodatkom, zelo lepo. Lp

Andreja pravi ...

Vau Vau Vau kako je lepa, polna drobnih detajlov!
In res je točno tako kot pravi Tanja, saj se tudi jaz včasih vprašam isto. In tudi jaz se tolažim s tem, da to delam zato, da nahranim mojo dušo, tako da ne pomislim na zapravljeni in premalo zaračunani čas, ko nastaja čestitka.
Smo vse več ali manj na istem, ane :-))

Bubamara šarena pravi ...

Lijepo si sve skupa iskombinirala, i oblake, ogradu, drvo...a tek sova s šeširom. Čestitka je takva da je gledaš, i gledaš i opet ne vidiš sve detalje koje si tako lijepo posložila, nego je moraš još jednom opet...i opet pogledati.

Andreja pravi ...

Ja ta sovica je res vsestranska. Čestitka pa polna detajov ki vsi en brez drugega ne bi mogli biti. Super!

Creatissimo pravi ...

Lovci niso moja najbolj priljubljena tema, toda takole nagajivo, kot si zadevo opisala ti, pa že prenesem ;). Zahtevna naloga, tole s pojočo voščilnico, super si se znašla (meni verjetno ne bi kapnilo prav hitro, da je kaj takega mogoče). Žal tudi jaz nimam odg. na vprašanje, kje najti te pojoče mašince. Verjetno res kaj na Netu najdeš... O cenjenju izdelkov (lastnih in drugi naših) pa ne bi, ker se da napisati debelo knjigo o videnem, slišanem in doživetem. Morda kdaj, ko bomo boljše volje.

BojaMoja pravi ...

ampak tale ideja z glasbeno čestitko je pa fenomenalna :))) žal ne vem, kje bi se dalo dobiti dele, pa zanima tudi mene :)

petra pravi ...

vav si se pa potrudila, zelo lepa;)