nedelja, 21. november 2010

Preprosto - božično-novoletne čestitke - rokavičke

Pa smo prišli že do nestrpnih rokavičk, ki bi rade na sneg in delale  manjše ali večje kepe. Ker pa še nič ne diši po snegu, bodo morale še malo počakat in delat družbo bunkicam in žakeljčkom.
Tako se pa predstavljajo po vrsti. Najprej rdeča s šalom:
Zelena s smrekovo vejo in storži:
Vse so izrezane s Spellbinders šablonami. Da sem dobila čestitko, sem na zgornji strani šablono nastavila tako, da ni prerezala papirja. Se pravi malo nad papirjem je bila zgornja zareza. To se še najboljše vidi na tej modri s smrekico:
In za na konec, še ena preprosta zelena:
Želim vam lepo nedeljo.

23 komentarjev:

Marna pravi ...

Mislim, da mi je od vseh epizod tale še najbolj pri srcu! Tako lepe, tople so!
Hvala, ker mi čaraš božič že v teh novembrskih dneh.

K pravi ...

Te so pa res res res čudovite!

Helena pravi ...

Kdor zna, pač zna. Težko bi se odločila, katera rokavička mi je najlepša. So mi vse tako lepe in mi pričarajo zimsko pokrajino.

Andreja pravi ...

Kako prijetno tople rokavičke si ustvarila in občudovala sem jih že na FB!!!
Krasno in lepo :-))

Sonja pravi ...

Enostavne in verjetno z nestiji tudi hitro narejene. Luštno :) in zeloooo učinkovito.

Suzana pravi ...

Tale tvoja letošnja serija je čudovita! Preproste, a vendar čisto posebne! Zanimivo, meni so se zdeli tile nestiji prav nezanimivi, sedaj pa vidim, da sem se pošteno zmotila. Sicer je pa važno, da jih dobi mojstrica v roke!

Andreja pravi ...

In HVALA ker si pokukala tudi v Brbončico :-))

moi pravi ...

Krasne rokavičke so, tako skupaj pa še posebno. Srečni tisti, ki jih bodo dobili.

Nena pravi ...

kakšne kjut rokavičke.

Maja pravi ...

Kot vedno samo vzdihujem! Čudovite so, tople, mehke, prijazne...

namo pravi ...

lepe so,so tud tebe premamile oblike kaj?:):)

Vladuška pravi ...

Namo, ti si bila dejansko otvoriteljica takih in podobnih oblik letos, o čemer sem pisala pri bunkicah :)

Janja pravi ...

Fantastično :)). Kot celota bo tole letošnji hit.

Tiara pravi ...

Lepše kot taprave so tele tvoje papirnate rokavičke, ki ne grejejo rokic, grejejo pa srce.

Alenka pravi ...

Kako lepe rokavičke!!!!Tole bodo prav tople čestitke!!!
Meni je najbolj všeč zadnja, zakrpana!

HRANDICA pravi ...

Tako cart!!
Pa zelo lepe in zimsko slastne fotografije. Lepo.

Creatissimo pravi ...

Že vidim sneg, že vidim zimo! Nujno bi rabila te tvoje rokavičke, preden nas zamede! ;)
Krasna izdelava in dodatki. Najbolj me pritegne zelena, ker je spet v natur barvah in ker obožujem iglavce.

Tadeja pravi ...

Ako je to uopće moguće, još simpatičnije od kuglica. Ove sa zakrpama su mi posebno slatke! :)

zabica67 pravi ...

Vsaka posebej bo ogrela srca prejemnikov! Super so!

Jana pravi ...

jaz te ne dohajam več. Ti te krasote delaš hitreje, kot jaz srfam po blogih. :)
Krasne rokavičke!

Tanja E. pravi ...

Prekrasne so!!

Maja pravi ...

Zelo lepe, tople rokavičke. Pričarajo zimo.

BojaMoja pravi ...

mmm ... zelena z vejico je favoritka ♥ ♥ ♥