nedelja, 19. september 2010

Moja 10-ka

Helena me je že pred časom izzvala, da povem 10 stvari, ki jih imam rada. Ker so poglavitne zadeve že naštete na desni strani v mojem profilu, se ne bom ponavljala, ampak lestvico nadaljevala za tem. Helena je tako lepo pospremila besedilo s fotografijami, da sem se odločila, da tudi jaz tako naredim.

1. Sobotna in nedeljska jutra
Začnejo se s skodelico jogurta in pregledom vseh novosti na vaših blogih. Nadaljujejo se z zajtrkom in seveda z obvezno skodelico kave:

2. Lisa stanovanja
Moja najljubša revija, ki je nikakor ne smem izpustiti noben mesec. Všeč mi je tudi zaradi tega, ker nudi kar nekaj praktičnih nasvetov in vsebuje tudi ideje za ustvarjanje.
3. Tilda
Kot marsikatera od vas, sem tudi jaz Tilda odvisnica. Čeprav ne šivam, pa lahko te knjige listam vedno znova in znova. Ideja pa večkrat uporabim pri svojem ustvarjanju. Komaj čakam novih knjig, ki sem jih naročila ;):
4. Najljubša štampiljka in štanca
Zelo rada imam tole štampiljko in štanco. Čeprav se zdi marsikomu neverjetno, ampak jaz tako rada lepim te drobne listke na vejo :):

5. Copati
Rada imam malo posebne copate in vsake toliko mesecev si privoščim nove. Ne, nimam jih celo omaro, ker itak hitro razpadejo, kar je v mojem primeru celo dobro ;)
6. Rada živim v Mariboru
Sploh v sončnem dnevu se tako rada sprehodim čez stari most in opazujem lent in stare zgradbe.
7. Božič
Obožujem predbožični in božični čas in vse kar je povezano z njim.
8. Red v ustvarjalni sobi
Brez reda ne morem ustvarjat. Sicer ta sredi ustvarjanja preide v pravi kaos, ampak po končanem delu gre znova vse na pravo mesto in miza je znova nared za novo čestitko.
9. Slikanje od blizu
Nekaj kar zelo rada počnem in zelo so mi všeč takšne fotografije. Prav zaradi tega zelo rada slikam čestitke, medtem ko zunanji svet ni interesanten za moj objektiv. Ponavadi na potovanje fotoaparat pozabim ali pa se mi ne da slikat.
10. Barve
Obožujem barve, predvsem jesenske. Nikakor ne morem živet med belimi stenami.
To naj bo za nedeljski večer, jutri pa vam pokažem kaj sem čez vikend ustvarjala.

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Me je kar malo šokiralo tiszo o redu. Mislim, da si ena redkih, no vsaj jaz jih ne poznam veliko, ki po končanem delu vse pospravijo na svoje mesto. Večina jih samo odrine na drugi konec mize in začne kaj nivega.
Ti kako pa se to naučiš, ali kaj takega ješ, ali......?:):):)

Helena pravi ...

Hehehe, Alenka, še mene prištej k redoljubnicam v delovni sobi :)Pet minut po končanem delu je vse na svojem mestu.
Vladka, fajn je bilo spoznati nekaj več o tebi. In mi je tudi všeč, ker si dodala fotke. Je branje bolj zanimivo :)

moi pravi ...

Res si se potrudila in še svoje fotke dodala, tako je še bolj osebno. Za to pospravljanje pa te občudujem. Jaz imam na mizi ustvarjalni kaos: vem približno pod katerim kupom je kaj ;)

Vladuška pravi ...

Saj vem, da je malo hecno in drugače nisem težki redoljub. Je pa res, da to izhaja že iz študentskih časov. Tudi učenje mi ni šlo v razmetani sobi, ne vem zakaj ne. In sedaj, čeprav vem, da bom iste škarje potrebovala pri naslednji čestitki, jih najprej pospravim. Ne pomeni pa to, da mora vse stat na milimeter in da me tudi kdaj kak pajek ne opazuje s svoje mreže :)

Creatissimo pravi ...

Super fotke (dobro si to skombinirala v ČB tehniki), pa lep vpogled v tvoje življenje. Tisto s fotoaparatom bova pa enkrat spremenili (in jo mahnili na kakšen skupen potep), pa boš videla, koliko detajlov je šele zuuuunaaaaaj! - novih tisoč idej za voščilnice, ti rečem! :).
No, tudi jaz bom kmalu kakšno rekla o mojem ustvarjalnem brlogu in pospravljanju, tako da tule ne bom pametovala...
PS: Na FBju sem se tudi že pofočkala. Vabljena tudi ti v moj laboratorij ;).

Andreja pravi ...

Ta zadnja mi je pa tako domača.

Maja pravi ...

Ojoj, a prideš k meni na obisk malo reda vzpostavit!! Prosim, prosim!!! Označevanje distressov se je pri meni začelo in končalo pri Old paper:(
Sicer pa čudovit ČB sprehod, ki diha romantiko in kanček nostalgije. Več kot le 10ka!

Andreja pravi ...

Krasno branje in čudovite fotke :-))