sreda, 9. junij 2010

Knjiga kot inspiracija v tokratni CRAFTalnici


Rada imam knjige in rada berem Jane Austen in najboljša kombinacija tega dvojega je lahko samo Prevzetnost in pristranost in prav to postavljam kot središče tokratnega izziva.

Knjigo sem prebrala večkrat, nadaljevanko (ki mi je osebno najljubša verzija) pa sem gledala že tolikokrat, da ne štejem več :) Rada imam knjige in filme z dialogi in zanimivi karakterji in tega tukaj definitivno ne manjka. Sploh pisana paleta različnih karakterjev je tisto, kar daje pečat in pestrost temu delu. In prav to je tisto, kar me vedno znova pritegne, da gledam scene vedno znova in znova. Opazujem namreč izraze na obrazih in poslušam pikre, sarkastične in neumne in pametne izjave. Vsega je dovolj :)

Vsekakor sem prepričana, da naloga ni težka in da boste kmalu našle svojo asociacijo in jo oblikovale v papir, nakit, šatuljice ali kakšne druge izdelke. Več o vsebini in izzivu boste našle v CRAFTalnici, kjer si lahko ogledate tudi kaj sta ustvarili BojaMoja in Manuela ali pa pokukate kar na njune domače bloge. Tukaj pa je moj izdelek:

Nisem si mogla pomagat, da ne bi v nedeljo in ponedeljek imela Jane Austen večer in sem si ogledala vseh 6 delov in razmišljala kaj bi ustvarila. Nagovoril me je uvod z izvezenim blagom in spomnila sem se, da dekleta res skoz nekaj vezejo, šivajo. Prav zato sem si namislila mini verzijo nastavka za vezenje in na hitro izvezla eno rožico:

Za osnovo sem uporabila pismo, saj se le-ta pojavljajo skozi celotno nadaljevanko:

Na koncu pa sem se spomnila še scene, ko najstarejši sestri zbirata zelišča in rože in jih oblikujeta v šopke in obešata. Pa sem šla na balkon in na svojem mini zeliščnem vrtičku utrgala vejico rožmarina, timijana in posebne vrste sivke in vse skupaj spletla v mini šopek in ga zalepila na čestitko:

Tako je na koncu nastala prav dišeča čestitka :)

13 komentarjev:

moi pravi ...

O, kakšna razlaga. Ustvarila si krasno kombinacijo asociacij na knjigo.
ČU-DO-VI-TO!
:)

DidiArt pravi ...

ja besedi čudovito je težko še kaj dodati.. :)

Andreja pravi ...

Ja, brez besed, dodam lahko le še FENOMENALNO :-)) In zopet si nam ponudila KNJIGO, si pa res prava knjigožerka :-))

Helena pravi ...

Kdor zna, pač zna. In med te sigurno sodiš tudi ti. Spleteš zgodbo, ustvariš čestitko in jo postaviš v nepozabno okolje, da nastane čudovita fotka.
Jaz sem pa prejšnji teden imela večer z Jane Austen :) Tokrat samo film.

Manuela pravi ...

Fotografije in izdelek so čudovite. Prav tako razlaga kaj te je asociralo k dodajanju vseh teh malenksoti, ki so resnično v tesni povezavi s knjigo. Fe-no-me-no-na-lno. :)

Suzana pravi ...

A veš da nisem brala ne knjige, ne gledala nadaljevanke. Ampak tvoja zgodba me je prepričala, da bom to kjnigo vzela v roke. Tvoj izdelek pa je zopet popoln v vseh detailih. Ne pozabiš prav ničesar!

Alenka pravi ...

Ta knjiga je tudi meni všeč, sploh so mi knjige , ki opisujejo družine skozi čas zelo všeč:). Tvoja čestitka je pa res nekaj posebnega, pa všeč mi je razlaga zraven, Mislim, da sva si midve kar podobne.Imava domišljijo:):):) in fantazijo:):):)Kaj bi brez malo fantazija:):):):)

Goga pravi ...

Hudo dobra kombinacija, pa še v meni ljub stil postavljeno,mislim, da se vam tokrat spet pridružim.
Tvoja razlaga me je takoj popeljala na knižno polico kjer že nekaj časa sameva čudovit roman, katerega sem jaz nepoboljšljiv romantik že tolikokrat vzela v roke.

BojaMoja pravi ...

Tudi meni je izjemno všeč nadaljevanka, ki sem jo gledala neštetokrat ♥ ♥ ♥ filma nisem zmogla pogledati do konca, ker mi je nasproti odlični nadaljevanki preveč pocukran in amerikaniziran :(

Ampak tvoja čestitka .... lej, lej, tudi vezti znaš ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Creatissimo pravi ...

Ja, res obvladaš! Mi je dalo misliti, kaj vse je lahko naš navdih - včasih šibamo mimo tolikih reči... - če bi za trenutek postali, bi našli mnogo navdihov, ni res? PS: kar ne morem verjeti, da si spet ti na vrsti. Čas pa res leti!

VSE DOBRO pravi ...

Fotografije so krasne - čudovite in knjige - ah knjige imam nadvse rada in vedno znova imam zanje premalo časa ... vse je tako ljubko in všečno - le kje si staknila ta peresnik :o)))

HRANDICA pravi ...

Med tem, ko me ni bilo si bila zelooo pridna (no, pač, kot vedno :-)).
Ideja za nov izziv je zanimiva, mislim, da bo spet veliko različnih izdelkov, sama pa si spet prispevala nekaj posebnega. Super.
Lepo se imej in uživaj vikend.

MarikaGabez pravi ...

Kot zna le Vladka......skozi izdelek, pripoved, inspiracijo, govorico spremljajočih fotografij.... preprosto ČUDOVITO, ENKRATNO, NEPONOVLJIVO.