sobota, 1. avgust 2009

Vrtnice za prvi izziv/Roses and my first challenge

Napočil je čas, da se tudi jaz prijavim na en izziv. Odločila sem se, da bo to izziv z barvami, kajti le-ta me ne omejuje z obliko, elementi, postavitvijo itd. In te izzive od Dawn spremljam že nekaj časa in so mi zelo všeč. Tako sem se lotila rojstnodnevne čestitke in kuverte za darilni bon s temi 4 barvami:

It is time for me to try my first challenge and I decided to try Dawn McVey color challenge, because she has really wonderful color challenges and that kind of challenge is unlimited, there are no boundaries, you can do whatever you want, you just have to use this colors:
My goal was to create a birthday card and an envelope for the gift card or the gift voucher. All I have done here was dry embossing, distressing, stamping with watermark and the Autumn Leaves stamps and I used Making memories ribbon. Here are both of them:

Here is just the envelope from the outside and from the inside, where you can see how it's look like when you use watermark stamp pad and Distress Ink - I just love to work with Distress Inks:-):



And here are the last pictures - card from the inside and card from the closer look:



13 komentarjev:

Sonja pravi ...

Lep komplet, enostaven, ampak zelooo učinkovit. Kot so pravzaprav vsi tvoji izdelki. Distressi so pa tudi meni všeč :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tudi meni je všeč.

Sue Lelli pravi ...

Your card was STUNNING! I absolutely LOVED it! So much detail inside and out.

Karen pravi ...

A beautiful card full of wonderful details and completely finished! :>

Čarobna hišica pravi ...

Tale zeleno-rdeča kombinacija pa res pali ... mi je res ful všeč ... jest bi tud, ampk mam na mojo nesrečo samo en in edin distress ink ... hehehe ...mrbit kdaj drugič ... ;o)

Windy Robinson Life Handmade pravi ...

sooo pretty:)

Winter pravi ...

BEAUTIFUL! Top pick for sure! :)

Suzy pravi ...

Pozdravljena. Vračam obisk. :)
Vidim, da delaš lepe voščilnice. Izvirne ideje imaš.

Da ti odgovorim glede blaga za križkanje. Kupi se ga v trgovinah z blaom ali kot se reče v trgovini z metražo. Imenuje se Aida ali panama. Obstajajo večji in manjši kvadratki, eno od teh pa sploh nima kvadratkov. Zato pazi, ne kupi samo po imenu, ker različne trgovine uporabljajo različen izraz. Pa srečno pri križkanju. Se še vrnem.

Vladuška pravi ...

O Suzy, najlepša hvala za tvoj izčrpen odgovor. Točno to sem potrebovala :-) Moram it v nabavo, pa da si nardim zalogo, da bom malo ustvarjala tudi na morju.

Anonimni pravi ...

O Vladuška najlepša hvala ti za komentar!
Praviš, da si v teh vodah pol leta?
Huh prekleto dobro ti gre tole od rok oz prstov:)
Vse pohvale tvojim izdelkom! Tok mi je všeč, ker se vedno potrudiš in narediš 3D varianto in izgleda fuul fajn!
Lep dopust ti želim, veliko nove energije pa se še kaj oglasim.

Tina pravi ...

Vedno me preeneti neskončno število detajlov. Res imaš zlate roke, veliko potrpljenja in mega domišljijo! Prekrasna je!

Maja pravi ...

Všeč mi je tvoj starinsko domači stil. Vsi izdelki ustrezajo imenu tvojega bloga! Fantastični so!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Vrtnice so super in barvna kombinacija enkratna.