torek, 11. avgust 2009

Pikapolonica na Marjetici in nagrada

Pikapolonica na Marjetici je čestitka za malo Evo, ki bo v kratkem dopolnila eno leto. In ker me je njena teta prosila, da naredim nekaj kar bo ustrezalo k uhanom, ki se skrivajo v škatlici-pikapolonici, sem naredila tole:

Še en pogled od blizu:
V notranjost sem skrila eno nasmejano stonogo. Ker pa sem jo slikala z drugim fotoaparatom, se mi je na fotografijo prikradel ta datum in ura, grrr:

In na koncu še kuverta, ki je tokrat malo drugačna:
Za konec te objave pa se zahvaljujem še Hišici Čarovnij, ki mi je že pred časom podelila tole nagradico. Sedaj pa mi jo še dodatno podarila NatashaMay:

Hvala obema, sem zelo, zelo vesela. Glede na to, da je zadeva še zaokrožila in glede na to, da sem nagrado, ki sem jo dobila pred časom namenila točno določenim blogom, tokrat ne bom delala seznama. Vesela sem, da se lahko vsakodnevno sprehajam po vaših blogih in občudujem vse te raznovrstne izdelke in zato je nagrada za vas vse.

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Luštna!
Fuul mi je všeč pikapoka znotraj čestitke!
Cute:)

Unknown pravi ...

Vauuu kaka pikica!
Vse tvoje voščilnice so mi zelo všeč!!

Maja pravi ...

Spet čudovito dodelana s tebi lastnim starinskim pridihom. Sploh ne vem, kaj mi je bolj všeč: pikapolonica zunaj ali gosenica znotraj!
Vem, da zmeraj to napišem, ampak res mi je všeč tvoj stil!

Jana pravi ...

Čudovita čestitka. Rožica in pikapolonica na prvi strani sta me čisto prevzeli. Gosenica na notranji strani pa je tudi pravi cuker.

Maja pravi ...

Tako simpatičan in topla. Imaš res prepoznaven samosvoj stil, ki je čisto po mojem okusu.

BojaMoja pravi ...

iiii kok je luštkana rožica ... pa pikapoka ... pa nasmejana stonoga ... fuuul mi je všeč :)

Mojca - Artemma pravi ...

Rožica, pikapolonica, stonoga..... vse je tako super dobro in vse tako lepo paše skupaj. Lepa, lepa ..... Lp!

Papirolina pravi ...

iii, sem prav vesela, da se se znašla na tvojem blogu, ker delaš čudovite stvari!!!

Tina pravi ...

Joj kako je ljubka Ful mi je všeč, ker marjetica tako iz kota kuka.