sreda, 1. julij 2009

Metulji so pristali

Ker mi je bila tista čestitka z venčkom marjetic tudi osebno všeč, sem se lotila še ene v podobnem slogu. Zadnje čase kar ne morem mimo belega šeleshamerja, ker se mi zdi, da lahko iz njega ogromno ustvariš in je na koncu sprememba med belim A4 formatom in končnim izdelkom res velika.

Pri obdelavi sem si pomagala z shabby shutters distress Inkom, z malo zelenega šeleshamerja in z manjšimi metuljči (že videnimi na čestitki z venčkom) na prvi strani in enim malo večjim v notranjosti, kjer sem uporabila štampiljko od Autumn Leaves. Pa obrobo sem zašila, kar na roko.




8 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

Ne vem, kaj čem rečt ... brez besed sem ... tako enostavna, a hkrati pove vse :)

Hali pravi ...

Prekrasna!
Ja, tudi jaz ugotavljam, d aje bel šeleshamer res nujno imet pri hiši :-)

Tulpika pravi ...

Preprosto cudovita voscilnica! Prelepa v svoji preprostosti, se malo, pa me bos okuzila ;) Begajo me le tisti reliefni vzorcki, kaj je to?
LP, Tulpika

Tina pravi ...

Zelo je lepa. Ful so mi všeč tisti natrgani kvadratki in ročno zašit rob. Da so gor še metulji je pa sploh presežek :-))) Bel šeleshamer je pa res zakon. Jaz ga ponavadi vzamem tistega malo teksturiranega in ga kar takoj z giljotino narežem na velikosti za voščilnice in shranim v prozorno mapico. No, zdaj sem odkrila tudi lepote tistega natur in enako naredim tudi z njim.

Vladuška pravi ...

Tulpika misliš tisto listje, kot trta? Tisto je 'suhi' embosing. Šablona in posebno 'pisalo' s kuglico. Šablono daš pod list in s pisalom greš čez njo in to je to. Če te zanima tukaj je en video http://www.5min.com/Video/How-to-Do-the-Dry-Embossing-Technique-77393064. Fajn je če pri tem uporabljaš lučko, jaz imam tako doma narejeno :-)

Tulpika pravi ...

Vladuska, hvala za odgovor :) Tehniko poznam, edin lucke nimam, ampak pravijo, da pomaga tudi, ce das v lonec baterijo, na lonec pa kos navadnega stekla :) Itak, da je nekaj na simpl ... ampak dandanes, ko je ze na trgu toliko pripomockov (stanc tudi zgolj za reliefenje, ne samo za luknjanje), mi pa to sploh ni padlo na misel. Se enkrat pohvale, voscilnica je bajna! Pa naj se tu pohvalim tudi tvoj koticek. Fous! *zavistno zelena* :))))
LP, Tulpika

Vladuška pravi ...

Ja, sem še stara šola embosinga :-). Hroščki so predragi, pa po svoje ima to svoj čar, samo lahko bi se več šablon dobilo, se mi zdi, da imam že vse pametne doma ;-) Hvala pa še za pohvalo mojega kotička, res je fajn in takooo rada sem tam.

Simona pravi ...

O, tale voščilnica pa je res nekaj posebnega - "suhi" embosing, metuljčki, ročno zašit rob - res lepo!